Zamówienie

Cennik

Aktualizacje / rozszerzenia

Moduły dodatkowe

Szkolenia/Serwis
Baza w chmurze
Baza w chmurze


Zamówienie można złożyć:

  • poprzez formularz zamówienia na naszej stronie,
  • telefonicznie (numery kontaktowe na zakładce Kontakt), podając dane potrzebne do realizacji zamówienia,
  • pocztą elektroniczną jako e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z danymi lecznicy (nazwa, adres, numer NIP i wersja systemu lub aktualizacji) lub z załączonym zeskanowanym dokumentem
  • tradycyjną pocztą, przesyłając wypełniony formularz zamówienia.

W razie pytań lub wątpliwości możecie Państwo skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się w zakładce Kontakt.

Czas realizacji zamówienia to ok. 2 dni robocze. Czas realizacji dotyczy zarówno zakupu programu, jak i jego aktualizacji oraz innych zleceń jak np. wystawienie wersji instalacyjnej czy zmiany danych.

Przejrzyj  często zadawane pytania odnośnie zakupu.

Uwaga: Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto, bez podatku VAT (23%).

Cennik podstawowy

Wersja Kliniki XP

Cena netto

Wersja Podstawowa

1054 zł

Wersja Profesjonalna (Wieloosobowa)

1599 zł

Wersja Sieciowa - 2 stanowiska

2144 zł

Wersja Sieciowa - 3 stanowiska

2689 zł

Wersja Sieciowa - 4 stanowiska

3234 zł

Wersja Sieciowa powyżej 4 stanowisk

3235 + 545 zł za każde dodatkowe stanowisko powyżej 4
  ZAMÓW PROGRAM

Podane ceny nie uwzględniają podatku VAT (23%), obejmują półroczny dostęp do wszelkich wprowadzanych aktualizacji, modułu ochrony danych osobowych oraz pomocy serwisowej. W trakcie dostępu do aktualizacji udostępniane są wybrane funkcje dodatkowe.

W przypadku powtórnego zakupu oprogramowania Biuro zastrzega sobie prawo zaproponowania indywidualnej ceny, innej niż zawarta w cenniku.
Wersja dla z modułem dla schronisk dla zwierząt jest w tej samej cenie co odpowiednia wersja programu.
Liczba stanowisk oznacza ilość komputerów, na których można zainstalować i korzystać z programu.

W przypadku wersji językowych (angielska, ukraińska) cena jest ustalana indywidualnie, od 30% wzwyż od ceny wersji polskiej.

Przejrzyj Zasady licencjonowania programu i modułów dodatkowych oraz informacje odnośnie do pliku instalacyjnego.

 

Rozszerzenie licencji Cena netto
Z Kliniki XP 1-osobowej do profesjonalnej 545 zł
Z Kliniki XP profesjonalnej do sieciowej 2-stan. 545 zł za drugie stanowisko
+ 545 zł za każde następne
do 5 stanowisk
Do Kliniki XP w wersji 5-stanowiskowej lub wyższej Cena uzgadniana
indywidualnie, minimum 545 zł za każde stanowisko
  ZAMÓW ROZSZERZENIE

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Jeśli po rozszerzeniu licencja ma mniej niż 6 stanowisk, użytkownik otrzymuje darmowy dostęp do aktualizacji przez 6 miesięcy od momentu realizacji zamówienia pod warunkiem, że dostęp do aktualizacji wygasałby wcześniej.

Aktualizacje

Aktualizacje dostarczane są dla systemów operacyjnych wymienionych w Wymaganiach sprzętowych opisanych w dziale Wymagania sprzętowe.

Lista systemów operacyjnych może się zmieniać w trakcie trwania abonamentu (Klinika XP może już nie być rozwijana na starszych systemach operacyjnych). Biuro Rozwiązań Informatycznych nie gwarantuje utrzymywania możliwości pracy programów na systemach operacyjnych, dla których zakończyło się rozszerzone wsparcie Microsoft.

Aktualizacje dla użytkowników, dla których dostęp do aktualizacji upłynął w ciągu ostatnich 2 miesięcy lub mniej:

Typ aktualizacji

Półroczna
Cena netto
Roczna
Cena netto
Aktualizacja dla wersji podstawowej 188 zł 338 zł
Aktualizacja dla wersji profesjonalnej 216 zł 393 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 2-stan. 264 zł 486 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 3-stan. 344 zł 654 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 4-stan. 434 zł 834 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 5-stan. 524 zł 1014 zł 
Aktualizacja dla wersji sieciowej 6-stan. 614 zł 1194 zł 
Aktualizacja dla wersji sieciowej 7-stan. 704 zł 1374 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 8-stan. 794 zł 1554 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 9-stan. 884 zł 1734 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 10-stan. 974 zł 1914 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 11-stan. 1064 zł 2094 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej 12-stan. 1154 zł 2274 zł
Aktualizacja dla wersji sieciowej powyżej 12 stan. Uzgadniana indywidualnie,
według ogólnej zasady:
74 zł + ilość stanowisk x 90 zł
Uzgadniana indywidualnie,
według ogólnej zasady:
114 zł + ilość stanowisk x 180 zł
ZAMÓW AKTUALIZACJĘ      

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji jest warunkiem pomocy serwisowej oraz dostępu do modułu ochrony danych osobowych i wybranych funkcji udostępnianych w ramach abonamentu. Warunkiem przedłużenia abonamentu jest uregulowanie ewentualnych zaległych płatności. Aby zapewnić działanie funkcji wygasających wraz z upływem abonamentu, konieczne jest pobranie i zainstalowanie aktualizacji programu po przedłużeniu dostępu.

 

Aktualizacje nieregularne

Typ aktualizacji

Kiedy upłynął dostęp do aktualizacji Koszt
Aktualizacja półroczna 3-12 miesięcy Koszt półrocznej aktualizacji x 2
Aktualizacja półroczna  ponad 12 miesięcy, ale nie więcej niż 18 miesięcy Koszt półrocznej aktualizacji x 3
Aktualizacja półroczna wersji podstawowej/profesjonalnej bez abonamentu (jednorazowa)  ponad 18 miesięcy 606 zł / 654 zł
Aktualizacja półroczna wersji sieciowej

ponad 18 miesięcy

lub bez abonamentu (jednorazowa)

od 927 zł,

koszt półrocznej aktualizacji x 3 + 5 zł

Aktualizacja półroczna ponad 5 lat 80% aktualnej ceny licencji

Ceny nie obejmują podatku VAT (23%). Posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji jest warunkiem pomocy serwisowej oraz dostępu do modułu ochrony danych osobowych i wybranych funkcji udostępnianych w ramach abonamentu. Warunkiem przedłużenia abonamentu jest uregulowanie ewentualnych zaległych płatności.

 

Klinika XP w chmurze

Moduł

Cena netto / miesięcznie
Pierwsze stanowisko 38 zł
Kolejne stanowisko do 6 stanowisk 26 zł
Stanowiska powyżej 20 Cena ustalana indywidualnie
Dodatkowa baza danych 53 zł

Umowę na utrzymywanie bazy danych w chmurze można zawrzeć na 2 lata. Umowa obejmuje utrzymywanie bazy w chmurze wraz z systemem kopii zapasowych. Jeśli opłacony wcześniej czas dostępu do aktualizacji upłynął, przez czas trwania umowy na bazę w chmurze użytkownik posiada dostęp do aktualizacji i pomocy serwisowej bez dodatkowych opłat. Korzystanie z bazy w chmurze wymaga posiadania wykupionej licencji na daną liczbę stanowisk. Program odczytu wyników SQ-Lab (1) nie przekazuje danych do bazie w chmurze. W chmurze przechowywana jest wyłącznie baza danych. Sam program oraz inne zasoby - multimedia - przechowywane są tylko w sieci lokalnej. Cena dotyczy podłączenia do jednej bazy danych.

 

Moduły dodatkowe

Moduł

Cena netto
Moduł synchronizacji danych 680 zł
Moduł dla laboratoriów weterynaryjnych (Laboratorium XP) od 2145 zł

Moduł SQLab - bezpośredni odczyt z aparatów laboratoryjnych

ABC Vet Horiba, ABC Vet Plus, Reflovet, BC-2800, Mythic 18, Rayto 1904C,

Spotchem EZ, Spotchem EL, BM 800

Tylko dla baz lokalnych (nie w chmurze)

532 zł
Moduł SQ-LAB 2 - dodatkowe aparaty, cena za komunikację z jednym aparatem

532 zł - SQ-LAB1

Moduł DICOM 1488 zł
Moduł CRM-SMS: Relacje z klientami (SMS-y, Etykiety, Analizy) 180 zł / 12 miesięcy

Moduł Klinika XP Mobile na urządzenia mobilne

Wersja dla instalacji z bazą w chmurze, tylko dla urządzeń z systemem operacyjnym Android. 

26 zł /  miesiąc za 1 urządzenie

Moduł zamówień internetowych od 699 zł / 12 miesięcy w zależności od zakresu funkcjonalnego
Moduł komunikacji centralnej (w przypadku sieci) 19 zł / miesiąc od placówki, rozliczane rocznie 216 zł
Moduł Insertino - tablet dla klientów na recepcji 50 zł  / miesiąc (rocznie 600 zł)

 Ceny nie obejmują podatku VAT (23%).  Przejrzyj Zasady licencjonowania modułów dodatkowych

Usługi dodatkowe

Usługa

Cena netto
Naprawa bazy danych, gdy użytkownik nie posiada wykupionego abonamentu 367 zł/ godz.

Niestandardowe zmiany programistyczne - np. nowe zaświadczenia lub funkcje na życzenie klienta.
Zakres prac i kosztorys ustalany jest na podstawie zamówienia na indywidualne modyfikacje i realizowany
po zatwierdzeniu projektu zmian przez zamawiającego.

Więcej informacji na stronie:  Zgłoszenie propozycji zmian

340 zł / godz.

Zmiana danych adresowych: nazwy i adresu działalności Bezpłatne, jeśli jest aktywny abonament
Zmiana numeru działalności NIP (wymagane oświadczenie o przekazaniu praw do oprogramowania) 200 zł
Konwersja danych

Cena i termin ustalane indywidualnie, w zależności od struktury i zakresu danych, systemu źródłowego.
W przypadku zakupu nowej licencji konwersja może być darmowa.

Połączenie baz danych z dwóch oddziałów od 400 zł
Utrzymanie licencji na określony czas

1 stanowisko: 100 zł / miesiąc

Każde następne stanowisko: 50 zł za każde następne stanowisko


Podane ceny są cenami netto - bez podatku VAT (23%). Cennik obowiązuje w dniu jego prezentacji na stronie. Stawki godzinowe naliczane są za każdą rozpoczętą godzinę. 

 

Szkolenia i zasady świadczenia usług serwisowych

GODZINY ŚWIADCZENIA SERWISU

Pomoc w zakresie obsługi programu można uzyskać kontaktując się telefonicznie w godzinach pracy Biura (dni robocze w godzinach 8:30 - 16.00) lub poprzez e-mail.

W przypadku poważnej awarii dotyczącej programu lub bazy danych, uniemożliwiającej pracę, a mającej miejsce poza godzinami funkcjonowania serwisu, prosimy o SMS na nr 600 42 11 57 z krótkim opisem problemu. Warunkiem uzyskania pomocy jest aktywny abonament.

Awarie dotyczące funkcjonowania sieci lub urządzeń zewnętrznych prosimy kierować do firm odpowiedzialnych za sprawne funkcjonowanie tych zasobów.

 

ZASADY ŚWIADCZENIA SERWISU

1. Warunkiem pomocy serwisowej jest posiadanie aktywnego dostępu do aktualizacji.

2. W ramach standardowych usług serwisowych użytkownikom przysługuje 60 minut konsultacji telefonicznych w trakcie półrocznego cyklu abonamentowego.

3. W przypadku wersji sieciowych przysługujący czas serwisowy jest większy o 10 minut na każde dodatkowe stanowisko. Jeśli pomoc serwisowa znacząco przekracza czas przysługujący klientowi, klient może zamówić serwis premium, opisany w dziale Serwis niestandardowy.

4. W ramach zdalnego serwisu realizowane są następujące zadania: 

  • Pomoc polegająca na wyjaśnieniu działania poszczególnych funkcji i asyście w trakcie wykonywania poszczególnych funkcji przez użytkownika,
  • Pomoc podczas konfiguracji programu lub modułów przez użytkownika,
  • Pomoc w konfiguracji połączenia do bazy danych lub innych wykorzystywanych zasobów (pod warunkiem prawidłowej konfiguracji sieci lokalnej / internetu),
  • Szkolenia zdalne.

5. Zdalny serwis NIE OBEJMUJE następujących czynności:

  • Wprowadzanie danych w bazie klienta, ich modyfikacja czy usuwanie, poza danymi związanymi z konfiguracją modułów, dostępu do bazy lub innych elementów systemu.
  • Konfigurowanie ustawień sieci lokalnej, urządzeń peryferyjnych (router, modem, drukarka itd.),
  • Konfigurowanie systemu Windows, ustawień internetowych i innych czynności nie związanych bezpośrednio z funkcjonowaniem programu Klinika XP.
  • Serwisanci nie zajmują się konfigurowaniem sieci ani urządzeń zewnętrznych, które współpracują z Kliniką XP. 

6. W przypadku dużej ilości połączeń lub innych zdarzeń może mieć miejsce sytuacja, gdy połączenie telefoniczne nie zostanie odebrane. W takim przypadku pracownicy serwisu postarają się oddzwonić na nieodebrane połączenie w pierwszej możliwej chwili, wg kolejności zgłoszeń. Jeśli zgłaszany problem jest krytyczny (uniemożliwia pracę) lub wymaga pilnej interwencji, prosimy o przesłanie wiadomości SMS z prośbą o pilny kontakt.

7. Serwisanci nie mają obowiązku kontaktować się w czasie wyznaczonym przez użytkownika. Użytkownik kontaktuje się z serwisem w godzinach pracy biura, a dostępność serwisanta uzależniona jest od aktualnie prowadzonych prac serwisowych. W przypadku prac ustalonych indywidualnie na konkretną godzinę (np. konwersja danych do chmury), stroną rozpoczynającą kontakt pozostaje użytkownik, a nie serwisant. 

8. Dotyczy bazy danych przechowywanej lokalnie (nie w chmurze).

Baza danych może ulec uszkodzeniu z przyczyn niezależnych od autora programu. Powody uszkodzenia opisane zostały w artykule 

https://www.klinikaxp.pl/faq/31-faq-bd-pl/848-jak-sprawdzic-czy-baza-danych-nie-jest-uszkodzona

Autor programu nie odpowiada za fizyczne uszkodzenia pliku bazy danych ani jakiekolwiek konsekwencje z tym związane. Odpowiedzialność za zapewnienie bezpieczeństwa danych spoczywa wyłącznie na użytkowniku programu. 

Serwisanci nie dysponują kompletem informacji na temat sytuacji w placówce, nie zawsze są więc w stanie ustalić przyczynę uszkodzenia programu i nie odpowiadają za wyjaśnienie przyczyny uszkodzenia. 

Nie zawsze jest możliwe naprawienie uszkodzonej bazy danych.

Uszkodzenie bazy danych może nastąpić znacznie wcześniej, niż zostanie to zauważone w trakcie korzystania z programu Klinika XP. Może mieć miejsce sytuacja, gdy danych nie uda się odzyskać z żadnej kopii zapasowej, bo każda kopia zawiera już uszkodzoną bazę danych. Dlatego zalecane jest systematyczne (np. raz w miesiącu) sprawdzanie, czy baza danych nie jest fizycznie uszkodzona. Sposób sprawdzenia oraz zalecenia w zakresie ochrony danych opisane są w artykule w dziale typowych pytań: Jak sprawdzić, czy baza danych nie jest uszkodzona? - Klinika XP .

Zasady wykonywania kopii i zalecenia w tym zakresie opisane są także w artykule:

Bezpieczeństwo danych - Klinika XP

W przypadku bazy w chmurze ryzyko uszkodzenia jest znacznie mniejsze ze względu na dużą ilość zabezpieczeń, nie można jednak całkowicie wykluczyć możliwości uszkodzenia bazy danych i spowodowanych tym okresowych trudności z dostępem do danych. Szczegółowe zasady reguluje w takim przypadku zawierana indywidualnie umowa przetwarzania danych na serwerze.

SERWIS NIESTANDARDOWY

  1. Istnieje możliwość wykupienia indywidualnego wsparcia serwisowego (szkolenie na miejscu, pomoc zdalna poza godzinami serwisu) po indywidualnym uzgodnieniu zasad i dostępności serwisanta, od 190 zł + VAT (23%) za każdą rozpoczętą godzinę. W dni wolne od pracy (soboty) oraz w godzinach nocnych (22:00 - 6:00) stawka za godzinę wynosi 200% stawki indywidualnej.
  2. W przypadku umówienia serwisu i opóźnienia rozpoczęcia prac z winy zamawiającego o więcej niż 15 minut, naliczona zostanie opłata w wysokości 50% danej stawki godzinowej za każdą rozpoczętą godzinę oczekiwania. 
  3. Jeśli łączna pomoc serwisowa znacząco przekracza czas przysługujący klientowi, klient może zamówić serwis premium. Koszt takiego serwisu to 190 zł za każdą rozpoczętą godzinę serwisu.
  4. W zakresie usług serwisowych na miejscu (instalacje, konfiguracje, serwis sprzętu) najlepiej kontaktować się z firmami partnerskimi
  5. W zależności od potrzeb użytkowników oraz możliwości lokalowych co jakiś czas organizowane są grupowe szkolenia w zakresie obsługi programu, jednak do czasu zakończenia sytuacji epidemiologicznej związanej z koronawirusem szkolenia takie nie odbywają się.

SZKOLENIA WYJAZDOWE

Istnieje możliwość zamówienia indywidualnego szkolenia/wdrożenia we własnej firmie. Termin i koszt szkolenia uzgadniany jest indywidualnie i obejmuje koszt dojazdu (1 zł / km), czas szkolenia/konsultacji od 298 zł/godz oraz czas przejazdu (połowa stawki szkoleniowej x czas dojazdu). W uzgodnionych przypadkach koszt związany z dojazdem może być niższy - gdy szkolenie nie wiąże się z dojazdem, bo konsultant jest na miejscu, lub gdy kilka praktyk uzgodni wspólny termin szkolenia.

 Podane ceny są cenami netto - bez podatku VAT (23%). Cennik obowiązuje w dniu jego prezentacji na stronie.