Czy zdarzało się Wam, że klient nie chciał głośno podawać swoich danych osobowych? Jak sobie z tym poradzić? Mamy na to sposób!

 1. Jak to działa?

Celem modułu Insertino jest umożliwienie klientom samodzielnego uzupełnienia swoich danych oraz danych pacjenta zwiększając tym ich komfort.
Rejestracja odbywa się na urządzeniu znajdującym się w lecznicy (np. na poczekalni), bez konieczności podawania danych osobowych na głos i obciążania pracownika recepcji.

Zasada działania: klient przesyła dane z terminala, które następnie akceptowane są po stronie recepcji.

 

 2. Wymagania sprzętowe

Aplikacja Insertino pracuje na urządzeniach z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym.

Na urządzeniu oraz komputerze odbierającym dane wymagany jest dostęp do Internetu.

Konieczne jest posiadanie oprogramowania Klinika XP w wersji minimalnej 5.34.14.60

Przykładowy sprzęt (przetestowany przez BRI):

  • Tablet – Kruger&Matz EDGE 1089 4/128GB/Windows 11 Pro - szacunkowy koszt 900 zł
  • Stojak na tablet – Obrotowy uchwyt do tabletu Spacetronik SPP-134W - szacunkowy koszt 330 zł

Całość prezentuje się następująco:

 

 3. Zapisy na urządzeniu

Krok 1: Klient rozpoczyna rejestrację od wyboru: Osoba prywatna lub Firma.

Krok 2: Uzupełnienie danych właściciela zwierzęcia. W przypadku firm, dane wypełnić można na podstawie CEIDG.

Krok 3: Wybór gatunku zwierzęcia.

Krok 4: Wybór rasy zwierzęcia.

Krok 5: Uzupełnienie danych pacjenta.

Krok 6: Wybór powodu wizyty - wstępny wywiad.

Krok 7. Akceptacja zgody RODO.

 

 

4. Odczyt danych w Klinice XP

Wszystko odbywa się w oknie Poczekalni, gdzie możemy analizować wpisy przesłane z urządzenia. Przed dodaniem wpisu do poczekalni możemy go zredagować, poprawić literówki lub całkowicie usunąć.

Właściciel zwierzęcia podczas rejestracji pytany jest, czy był już wcześniej w naszej placówce. Jeżeli potwierdził, to sprawdzamy, czy jest już w naszej bazie i kojarzymy nowy wpis z istniejącą kartą klienta. Analogicznie weryfikujemy czy posiadamy już kartę pacjenta. 

W przypadku nowych klientów zaakceptowanie wpisu spowoduje automatyczne założenie nowej karty klienta i zwierzęcia oraz dodanie ich do poczekalni.

 

 

Możliwe jest przetestowanie modułu bezpłatnie na miesiąc. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem w godzinach pracy biura.

Po upływie okresu próbnego koszt modułu wynosi 50 zł / miesiąc za 1 urządzenie. Cena nie obejmują podatku VAT (23%).