Czy zdarzało się Wam, że klient nie chciał głośno podawać swoich danych osobowych? Jak sobie z tym poradzić? Mamy na to sposób!
-
1. Jak to działa?
- Celem modułu Insertino jest umożliwienie klientom samodzielnego uzupełnienia swoich danych oraz danych pacjenta zwiększając tym ich komfort.
- Rejestracja odbywa się na urządzeniu znajdującym się w lecznicy (np. na poczekalni), bez konieczności podawania danych osobowych na głos i obciążania pracownika recepcji.
Zasada działania: klient przesyła dane z terminala, które następnie akceptowane są po stronie recepcji.
2. Wymagania sprzętowe
Aplikacja Insertino pracuje na urządzeniach z systemem operacyjnym Windows 7 lub nowszym.
Na urządzeniu oraz komputerze odbierającym dane wymagany jest dostęp do Internetu.
Konieczne jest posiadanie oprogramowania Klinika XP w wersji minimalnej 5.34.14.60
Przykładowy sprzęt (przetestowany przez BRI):
- Tablet – Kruger&Matz EDGE 1089 4/128GB/Windows 11 Pro - szacunkowy koszt 900 zł
- Stojak na tablet – Obrotowy uchwyt do tabletu Spacetronik SPP-134W - szacunkowy koszt 330 zł
Całość prezentuje się następująco:
3. Zapisy na urządzeniu
Krok 1: Klient rozpoczyna rejestrację od wyboru: Osoba prywatna lub Firma.
Krok 2: Uzupełnienie danych właściciela zwierzęcia. W przypadku firm, dane wypełnić można na podstawie CEIDG.
Krok 3: Wybór gatunku zwierzęcia.
Krok 4: Wybór rasy zwierzęcia.
Krok 5: Uzupełnienie danych pacjenta.
Krok 6: Wybór powodu wizyty - wstępny wywiad.
Krok 7. Akceptacja zgody RODO.
4. Odczyt danych w Klinice XP
Wszystko odbywa się w oknie Poczekalni, gdzie możemy analizować wpisy przesłane z urządzenia. Przed dodaniem wpisu do poczekalni możemy go zredagować, poprawić literówki lub całkowicie usunąć.
Właściciel zwierzęcia podczas rejestracji pytany jest, czy był już wcześniej w naszej placówce. Jeżeli potwierdził, to sprawdzamy, czy jest już w naszej bazie i kojarzymy nowy wpis z istniejącą kartą klienta. Analogicznie weryfikujemy czy posiadamy już kartę pacjenta.
W przypadku nowych klientów zaakceptowanie wpisu spowoduje automatyczne założenie nowej karty klienta i zwierzęcia oraz dodanie ich do poczekalni.
Możliwe jest przetestowanie modułu bezpłatnie na miesiąc. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem w godzinach pracy biura.
Po upływie okresu próbnego koszt modułu wynosi 50 zł / miesiąc za 1 urządzenie. Cena nie obejmują podatku VAT (23%).