Chcesz poznać sposoby na przyśpieszenie swojej pracy? Zastanawiasz się po co jest poczekalnia i jak z niej korzystać? A może chciałbyś poprawić wizerunek swojej praktyki weterynaryjnej?
Zapraszamy do udziału w szkoleniu pierwszego stopnia pt.:
"Komunikacja z Klientem i jego obsługa w Klinice XP"
Gdzie: Hotel FOR-REST, ul. Racula – Głogowska 4a, 66-004 Zielona Góra; https://for-rest.pl
Kiedy: 17/18 września 2024 r. (wtorek/środa) w godzinach 10:00 - 17:00 (UWAGA: w przypadku małej ilości zgłoszeń szkolenie odbędzie się wyłącznie 17 września)
Cena: do 31.08.2024 - 600 zł netto + VAT 23% / osobę, po 31.08.2024 - 700zł netto + VAT 23% / osobę (materiały, obiad, certyfikat)
Uwaga: liczba miejsc ograniczona
Aktualizacja na dzień 03/09/2024. Uwaga: obecnie osiągnęliśmy limit miejsc na szkolenie 17 września i 18 września.
Program ramowy:
- Kartoteki Klientów:
- wprowadzanie danych,
- typowe ustawienia,
- osoby upoważnione,
- finanse Klienta, analiza i porządkowanie
- dane przydatne do analiz
- multimedia w kartotece Klienta
- Kartoteka zwierzęcia:
- domyślne ustawienia
- ważne informacje o pacjencie: choroby, uwagi itp.
- Moduł Insertino - dbając o anonimowość naszych Klientów
- Poczekalnia - czyli jak ułatwić pracę recepcji i nie tylko:
- konfiguracja
- zgody RODO
- sprzedaż detaliczna,
- sprzedaż "to co ostatnio"
- rejestrowanie innych zdarzeń: rozmowa tel., Klient nie przyszedł na wizytę itp.
- zlecenia na badania, RTG, skierowanie na badania, zgoda na zabieg
- historia zapisów w poczekalni
- jak sprawdzić zapisy w poczekalni z więcej niż jednego dnia
- rozliczenia zbiorcze
- smsy do lekarza i Klienta oczekującego na wizytę
- podręczne wydatki
- Planowanie, kontrolowanie i zarządzanie terminami oraz czasem pracy - czyli jak wykorzystywać Terminarz, Wettemin, Grafik, kalendarz Google w Klinice XP:
- grafik pracowników, eksport i import danych,
- urlopy,
- umawianie terminów, typy zdarzeń, kolory, kategorie, sms-y;
- stałe terminy,
- zadania,
- terminarz internetowy Wettermin,
- synchronizacja z kalendarzem Google,
- historia zmian terminu, historia sms-ów,
- Jak zapanować nad pieniędzmi i kontrolować ich przepływ w lecznicy - czyli jak wykorzystać moduł kasowy i system zmianowy w KXP
- konfiguracja praca zmianowej;
- kasa główna, pracownika, dla podręcznych wydatków
- zapłaty za wizyty,
- przyjmowanie płatności na poczet przyszłych wizyt,
- rejestrowanie wypłat z kasy
- Sposoby komunikacji z Klientem i jak je umiejętnie wykorzystać
- przekazywanie i pobieranie historii leczenia Klienta
- opis wizyty: elementy składowe, kody QR
- masowe sms-y,
- e-maile
- historia wydruków
- historia wysłanych wiadomości
- Wydruki papierowe czy wersje elektroniczne
Program może ulec zmianie w odpowiedzi na zgłaszane potrzeby uczestników.
Na koniec przewidziany jest egzamin certyfikujący.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem.
Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie go na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.