Chcesz poznać sposoby na przyśpieszenie swojej pracy? Zastanawiasz się po co jest poczekalnia i jak z niej korzystać? A może chciałbyś poprawić wizerunek swojej praktyki weterynaryjnej?

Zapraszamy do udziału w szkoleniu pierwszego stopnia pt.:
"Komunikacja z Klientem i jego obsługa w Klinice XP"

Gdzie: Hotel FOR-REST, ul. Racula – Głogowska 4a, 66-004 Zielona Góra; https://for-rest.pl

Kiedy: 17/18 września 2024 r. (wtorek/środa) w godzinach 10:00 - 17:00 (UWAGA: w przypadku małej ilości zgłoszeń szkolenie odbędzie się wyłącznie 17 września)

Cena: do 31.08.2024 - 600 zł netto + VAT 23% / osobę, po 31.08.2024 - 700zł netto + VAT 23% / osobę (materiały, obiad, certyfikat)

Uwaga: liczba miejsc ograniczona

Aktualizacja na dzień 03/09/2024. Uwaga: obecnie osiągnęliśmy limit miejsc na szkolenie 17 września i 18 września.

Program ramowy:

  • Kartoteki Klientów:
    - wprowadzanie danych,
    - typowe ustawienia,
    - osoby upoważnione,
    - finanse Klienta, analiza i porządkowanie
    - dane przydatne do analiz
    - multimedia w kartotece Klienta
  • Kartoteka zwierzęcia:
    - domyślne ustawienia
    - ważne informacje o pacjencie: choroby, uwagi itp.
  • Moduł Insertino - dbając o anonimowość naszych Klientów
  • Poczekalnia - czyli jak ułatwić pracę recepcji i nie tylko:
    - konfiguracja
    - zgody RODO
    - sprzedaż detaliczna,
    - sprzedaż "to co ostatnio"
    - rejestrowanie innych zdarzeń: rozmowa tel., Klient nie przyszedł na wizytę itp.
    - zlecenia na badania, RTG, skierowanie na badania, zgoda na zabieg
    - historia zapisów w poczekalni
    - jak sprawdzić zapisy w poczekalni z więcej niż jednego dnia
    - rozliczenia zbiorcze
    - smsy do lekarza i Klienta oczekującego na wizytę
    - podręczne wydatki
  • Planowanie, kontrolowanie i zarządzanie terminami oraz czasem pracy - czyli jak wykorzystywać Terminarz, Wettemin, Grafik, kalendarz Google w Klinice XP:
    - grafik pracowników, eksport i import danych,
    - urlopy,
    - umawianie terminów, typy zdarzeń, kolory, kategorie, sms-y;
    - stałe terminy,
    - zadania,
    - terminarz internetowy Wettermin,
    - synchronizacja z kalendarzem Google,
    - historia zmian terminu, historia sms-ów,
  • Jak zapanować nad pieniędzmi i kontrolować ich przepływ w lecznicy - czyli jak wykorzystać moduł kasowy i system zmianowy w KXP
    - konfiguracja praca zmianowej;
    - kasa główna, pracownika, dla podręcznych wydatków
    - zapłaty za wizyty,
    - przyjmowanie płatności na poczet przyszłych wizyt,
    - rejestrowanie wypłat z kasy
  • Sposoby komunikacji z Klientem i jak je umiejętnie wykorzystać
    - przekazywanie i pobieranie historii leczenia Klienta
    - opis wizyty: elementy składowe, kody QR
    - masowe sms-y,
    - e-maile
    - historia wydruków
    - historia wysłanych wiadomości

  • Wydruki papierowe czy wersje elektroniczne

 

Program może ulec zmianie w odpowiedzi na zgłaszane potrzeby uczestników.

Na koniec przewidziany jest egzamin certyfikujący.

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym serwisem.

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie go na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.