Czy zdarzało się Wam, że klient nie chciał głośno podawać swoich danych osobowych? Jak sobie z tym poradzić? Mamy na to sposób!

 1. Jak to działa?

Celem modułu jest umożliwienie klientom samodzielnego uzupełnienia swoich danych oraz danych pacjenta zwiększając tym ich komfort. Rejestracja odbywa się na urządzeniu znajdującym się w lecznicy (np. na poczekalni), bez konieczności jawnego podawania danych osobowych i obciążania pracownika recepcji.

Zasada działania: klient przesyła dane z terminala, które następnie akceptowane są po stronie recepcji. Do działania aplikacji niezbędne jest posiadanie licencji na oprogramowanie Klinika XP. Aplikacja przeznaczona na urządzenia z systemem Windows 7 lub nowszym. Aplikacja obsługiwana jest w 4 językach: polski, ukraiński, angielski oraz rosyjski. Aplikację można pobrać ze strony www.klinikaxp.pl, po zalogowaniu do strefy dla użytkowników programu.

 2. Jak zacząć z tego korzystać?

Wystarczą 4 proste kroki!

1. Kupujemy tablet z Windowsem, na którym instalujemy aplikację.

Przykładowy tablet przetestowany przez BRI: Kruger&Matz EDGE 1089 4/128GB/Windows 11 Pro – szacunkowy koszt 900 zł

2. Kupujemy statyw na tablet.

Odpowiedni będzie np. obrotowy uchwyt do tabletu Spacetronik SPP-134W - szacunkowy koszt 330 zł

3. Zakupujemy moduł.

W pierwszej kolejności możliwe jest przetestowanie modułu bezpłatnie na miesiąc. W tym celu prosimy o kontakt z naszym serwisem w godzinach pracy biura. Po upływie okresu próbnego koszt modułu wynosi 50 zł / miesiąc za 1 urządzenie. Cena nie obejmują podatku VAT (23%).

4. Wdrażamy go w lecznicy z pomocą naszego serwisu. 

 

Przykładowy, przetestowany sprzęt prezentuje się następująco:

 

3. Działanie aplikacji

 

W pierwszym kroku klient po przyjściu do lecznicy zaznacza, czy był umówiony na wizyt.
Klient miał zaplanowany termin:
Wybierając „Jestem umówiony” konieczne jest podanie numeru rezerwacji oraz numeru telefonu przypisanego do umówionego terminu. Więcej na temat numeru rezerwacji w artykule "Numer rezerwacji". Następnie klient uzupełnia powód wizyty oraz akceptuje zgodę RODO.

 

Klient nie miał zaplanowanego terminu:
Drugą opcją jest zaznaczenie „Bez planowanego terminu”. Dotyczy to klientów, którzy nie posiadają numeru rezerwacji i są w lecznicy po raz pierwszy lub jest to ich kolejna, ale nie umówiona wizyta. Osoby te samodzielnie uzupełniają swoje dane oraz dane o pacjencie, które przekazane zostaną do bazy Kliniki XP. Na początek klient określa, czy przyszedł do nas jako osoba prywatna, czy firma. W przypadku firmy dane odczytać można z bazy GUS. Po wpisaniu danych klienta przechodzi do uzupełnienia informacji o pacjencie. Na koniec, analogicznie jak dla klientów umówionych, wyświetla się okno z powodem wizyty oraz akceptacja zgody RODO.

 

4. Odczyt danych w Klinice XP

Wszystko odbywa się w oknie Poczekalni, gdzie możemy analizować wpisy przesłane z urządzenia. Przed dodaniem wpisu do poczekalni możemy go zredagować, poprawić literówki lub całkowicie usunąć.

Aby odczytać dane klikamy w oknie Poczekalni → Strzałka w dół na przycisku Dodaj → Insertino - akceptuj dane wprowadzone przez klienta. Po kliknięciu pojawia się okno zapisów utworzonych przez klientów. Z lewej strony widzimy listę wpisów wraz z datą oraz godziną dodania oraz statusem. Z prawej strony widzimy szczegóły poszczególnych rekordów.

 

 Artykuły powiązane: Numer rezerwacji