Większość lecznic wykonuje zabiegi profilaktyczne, które należy powtarzać co jakiś czas. Jednak część klientów nie pojawia się ponownie w naszej lecznicy. Powodów może być wiele: klient nie pamięta o ponowieniu zabiegu profilaktycznego lub trafi ze swoim podopiecznym do innej placówki. Według Bain&Company zdobycie nowego klienta kosztuje 7 razy tyle co utrzymanie obecnego. To dlatego otrzymujemy wciąż reklamy ze sklepów, w których chociaż raz złożyliśmy zamówienie. To dlatego po wizycie w serwisie samochodowym otrzymujemy telefon z pytaniem o jakość obsługi.

Więcej na ten temat na stronie:
http://www.klinikaxp.pl/…/341-jak-rozpoczac-prace-z-modulem…

Oraz w trakcie Warsztatów z Kliniki XP, na które zapraszamy już 13 listopada 2015 roku, w trakcie XXIII Kongresu PSLWMZ.

http://www.pslwmz.org.pl/index.php/kongres-pslwmz-2014