Wydruki dotyczące klientów
Wydruki zbiorcze
•Obroty z klientami – Raport służący do sprawozdania finansowego z obrotów z klientami za wybrany okres czasu.
•Raport dłużników w czasie – Raport należności klientów w wybranym okresie dla danego klienta lub wszystkich klientów, który pokazuje sumę należności, wpłat oraz saldo końcowe. Można podzielić na zakres klientów: wszyscy, tylko posiadający transakcje lub tylko dłużnicy. Wybrać można również, aby uwzględniany został stan początkowy klienta lub aby raport dotyczył wyłącznie osób, które mają ustawiony domyślny dokument „WZ”.
•Raport dłużników i dokumentów – Raport po zadeklarowaniu okresu czasu oraz wybraniu pracownika pokazuje listę niezapłaconych dokumentów wraz z klientami, do których należą.
•Wydruk listy dłużników – Raport można podzielić na zakres dłużników: wszyscy / pierwszych np. 30 / powyżej zadeklarowanej kwoty. Możemy określić zakres danych klienta: ulica i nr domu / miejscowość. Istnieje możliwość wybrania formatu raportu: html / Excel / Word / Plik tekstowy.
•Raport obrotów - odbiorcy produktów leczniczych – Zestawienie odbiorców wg obrotów produktów leczniczych w danym okresie.
•Raport zysku bez podziału na klientów – Po zadeklarowaniu okresu czasu, raport pokazuje wszystkie dokumenty sprzedażowe. W kolejnych kolumnach widnieje sprzedaż, podzielona na towaru, usługi oraz całość. Następnie określone są koszty. W ostatnich kolumnach wyliczony jest zysk z podziałem na kwoty lub procenty.
•Wydruk aktualnej tabeli klientów – Raport zawiera nazwę klientów, ulicę, miejscowość, stan konta, obroty, telefon oraz e-mail.
•Lista klientów – Raport zawiera nazwę klienta, ulicę oraz miejscowość. Dodatkowo możemy dołożyć ilość zwierząt, numer telefonu oraz adres e-mail.
•Wydruk etykiet adresowych – naklejki – Możliwość wydrukowania etykiety / naklejki z danymi adresowymi klienta np. na kopertę. Wydruk etykiet z drukarek DYMO możliwy jest przy aktywnym module CRM-SMS.
•Wydruk adresów klientów na kartkach/kopertach – Możliwość wydruku danych adresowych klienta bezpośrednio na kartki / koperty
•Klienci w podziale na grupy – W przypadku podziału klientów na grupy, mamy możliwość wydruku który klient w jakiej grupie się znajduje. Istnieje możliwość raportu wszystkich grup lub pojedynczej.
•Raport aktywności klientów – Raport pokazujący kiedy klient był ostatnio na wizycie lub kiedy został wystawiony ostatni dokument sprzedażowy.
•Raport klientów dodanych do bazy danych w czasie - Lista klientów dodanych do bazy w wybranym zakresie czasu
•Raport warrozy
Wydruki indywidualne dla klienta
•Lista zwierząt klienta leczona w wybranym czasie - Dzięki raportowi możemy np. w prosty sposób ustalić kiedy oraz z jakimi pacjentami klient odwiedził lecznicę, a także jakie poniósł koszty. Wydruk dotyczyć może wszystkich lub wybranego zwierzęcia. Więcej na temat raportu przeczytać można w artykule na stronie www Kliniki XP (link do artykułu).
•Wydruk listy zwierząt – Raport zwierząt dla zaznaczonego klienta. Wydruk posiada nazwę, oznakowanie, gatunek, rasę, wiek oraz maść.
•Raport zysku na kliencie – Możliwość deklaracji przedziału czasowego oraz wyboru zwierzęcia klienta. W raporcie otrzymamy daty dla dokumentów sprzedaży. W kolejnych kolumnach widnieje sprzedaż, podzielona na towaru, usługi oraz całość. Następnie określone są koszty. W ostatnich kolumnach wyliczony jest zysk z podziałem na kwoty lub procenty.
•Raport transakcji klienta – Po oznaczeniu klienta oraz wybraniu przedziału czasowego otrzymamy raport z dokumentami sprzedaży, datą ich wystawienia, pozycje z dokumentu wraz z ilością oraz wartość sprzedaży.
•Raport sprzedaży dla klienta wg pozycji – Możliwość określenia przedziału czasowego, zakres pozycji (wszystkie, towary, usługi), tylko leki z rp, tylko leki na receptę, możliwość sortowania po stawce vat, wybór pracownika, magazynu, typu dokumentu, klienta oraz inne. W zestawieniu otrzymujemy listę sprzedanych pozycji, ich ilość, średnią cenę, jednostkę miary oraz kwoty netto i brutto.
•Plan wizyt dla klienta - Wydruk planu wizyt dla tego klienta zawierający datę, godzinę, zwierzę oraz cel wizyty.
•Historia wydruków – Zestawienie wydruków jakie były tworzone dla klienta.
•Dostosuj – Możemy tu dostosować, które z raportów użytkownika będą dostępne w tym menu.
← Poprzednie: Operacje zbiorcze dotyczące klientów Następne: Parametry pracy dotyczące klientów →
Zobacz także:
Kartoteka klientów