Parametry pracy dotyczące klienta
Wywołanie: Zakładka Administrator -> Opcje -> Klienci
Kartoteka klientów:
•Automatycznie ustalać kod klienta (zalecane) – Przy tworzeniu nowego klienta Klinika XP samodzielnie ustali jego kod.
•Podpowiadać „ul.” dla dopisywanych ulic – Program przy wpisaniu adresu doda przedrostek „ul.”
•Klienci wyszukiwani wg – Możliwość wyboru wyszukiwania klienta po nazwie lub kodzie klienta.
•Dostępny import klientów ze sklepu internetowego – Możliwość importu danych.
•Dozwolona ręczna korekta pola konto – Możliwość ręcznego poprawiania pola stan konta.
•Podczas wyświetlania informacji o kliencie nie pokazuj kwoty zadłużenia - Przy rozpoczynaniu wizyty
•Jeśli akceptujesz obsługę klienta zadłużonego, poinformuj właściciela na adres e-mail.
•Aktywna obsługa dilerów.
•Nazwa pola NIP.
•Aktywna kontrola umów
•Czytnik Wacom – Urządzenie służące do składania elektronicznych podpisach na dokumentacji. Celem konfiguracji prosimy o kontakt z serwisem programu Klinika XP.
•Wartości domyślne dla klienta – Domyślne wartości jakie będą podpowiadane podczas tworzenia nowego klienta.
•Walidacja danych – Domyślne ustawienia weryfikacji danych.
•Korekta dostawców – Możliwość automatycznego ustawiania kodu dostawcy oraz domyślnego typu.
← Poprzednie: Wydruki dotyczące klientów Następne: Kartoteki pomocnicze kartoteki klientów →
Zobacz także:
Kartoteka klientów