Menu, jakie widzi użytkownik na ekranie, uzależnione jest od posiadanych przez niego uprawnień. 

Inne funkcje widzieć będzie lekarz, inne osoba rejestrująca klientów, jeszcze inne administrator systemu. 

Inaczej też wyglądać będzie menu w przypadku obsługi systemu przez jedną osobę, która musi mieć dostęp zarówno do funkcji związanych z leczeniem, jak i ustawianiem sobie parametrów pracy.


Ogólnie jednak wszystkie osoby pracujące w lecznicy mają dostęp do funkcji w zależności od posiadanego poziomu uprawnień i zakresu widocznych funkcji. 

To, jakie menu widzi użytkownik, określa się w opcji Administrator -> Użytkownicy -> Edycja danych użytkownika ->  w polu Zakres funkcji

W tym samym oknie określamy poziom dostępu użytkownika do systemu: Administrator, właściciel lub pracownik.


Poprzednie: Ekran i opcje podstawowe                                                                                                                                                                                                                                      Następne: Centrum wydruków

Zobacz także: 
Uprawnienia użytkowników