W poszczególnych oknach programu, u góry, znajduje się przycisk Drukuj, w którym znajdują się wydruki typowe dla danego modułu programu. 

Wszystkie istotne wydruki zostały dodatkowe zgromadzone w Centrum Wydruków, które pozwala łatwo odnaleźć potrzebne zestawienie lub zaświadczenie. Wydruki są pogrupowane tematycznie. 

Klikając po lewej stronie na temat, uzyskujemy po prawej listę wydruków z nim związanych. Najeżdżając myszką na wybrany wydruk możemy z prawej podejrzeć przykładowy wygląd raportu.


Jedną z sekcji w Centrum Wydruków są Raporty użytkownika. Można tu dołączyć definicje własnych wydruków.

Wydruki mogą być wywoływane z menu Wydruki -> Centrum wydruków (są też w innych oknach). Dla łatwiejszego wyszukiwana podzielone są na następujące grupy:


Ulubione 



W tej części znajdują się raporty, które wywołujemy często, a które nie zawsze łatwo odnaleźć wśród innych. 

Początkowo ta sekcja nie zawiera żadnych raportów. W większości okien raportów znajduje się przycisk „Dodaj do ulubionych”. 

Jeśli go wciśniemy, raport zostanie dodany do listy i będzie można go wywołać z sekcji Ulubione:



Ulubione raporty można też wybrać z listy, klikając na sekcję Ulubione -> Wybierz ulubione raporty.

W tym miejscu możemy również usuwać z listy raporty, które nie mają być już ulubione:



Poszczególne sekcje opisane zostały w kolejnych zakładkach:

Lekarsko-weterynaryjne

Zaświadczenia

Analiza leczenia

Zakupy i koszty

Magazyn i obrót lekami

Sprzedaż, cenniki

Obroty i koszty sprzedaży 

Klienci, należności

Kasy, pracownicy, zysk

Raporty użytkownika