Rozliczenia zbiorcze
Może się zdarzyć, że dla jednego klienta mamy wygenerowanych wiele różnych dokumentów rozliczających i chcemy utworzyć jeden dokument zbiorczy.
Wystarczy, że w kartotece klientów klikniemy prawym przyciskiem myszki na danym kliencie i wybierzemy opcję "Rozliczenie zbiorcze" lub skorzystamy z "Operacji dla tego klienta -> Rozliczenie zbiorcze" .
Następnie pojawi się kreator dokumentu, w którym określamy typ dokumentu, metodę płatności datę wystawienia, datę płatności.
Kolejnym krokiem jest wybranie interesujących nas dokumentów, które mają wchodzić w skład rozliczenia zbiorczego.
W końcowym oknie możemy:
•uzupełnić ewentualne uwagi do dokumentu
•udzielić rabat na towaru / usługi
•Zapytaj o zapłatę - Czy po zakończeniu ma być pytanie o zarejestrowanie płatności za dokument
•Przejdź do edycji dokumentu - Gdy zaznaczone, po zakończeniu nastąpi otwarcie dokumentu w oknie "Dokumenty magazynowe"
•Generuj i wydrukuj / Generuj bez wydruku - W zależności, czy chcemy po zakończeniu wydrukować dokument
•Druk zwykły / Paragon fiskalny / Druk zwykły i fiskalny - W przypadku wyboru opcji "Generuj i wydrukuj"
•Drukowanie pozycji - Sposób wydruku dokumentu. Do wyboru:
oNormalnie
oWszystkie pozycje jako "Usługa weterynaryjna"
oNazwy leków zakodowane
oLeki z Rp. jako jedna usługa wet.
oZgrupuj usługi w jedną pozycję
oUsługi wymienione, leki razem jako "Podanie leków"
← Poprzednie: Operacje dla klienta Następne: Historia dokumentów klienta →
Zobacz także:
Kartoteka klientów
Wydruk dokumentu