Operacje dla klienta
Wywołanie: Kartoteka klientów -> Operacje dla tego klienta
•Nowa sprzedaż – Należy wybrać rodzaj dokumentu sprzedażowego, magazyn z którego ściągnięte zostaną leki oraz wskazać usługi oraz towar jaki ma się na dokumencie znaleźć.
•Wyślij SMS – W przypadku aktywnego moduły crm/sms oraz wpisanego numeru telefonu klienta, mamy możliwość wysłania pojedynczego smsa o dowolnej treści.
•Historia obrotów tego klienta – Jest to historia wszystkich sprzedanych leków i usług w zadeklarowanym czasie. Opis tego okna znajduje się w jednym z kolejnych rozdziałów: Historia dokumentów klienta.
•Historia SMS-ów tego klienta – Zestawienie sms-ów, które do klienta zostało wysłane lub które są planowane do wysyłki.
•Zdarzenia dotyczące tego klienta – Zestawienie historii zmian zdarzeń dla klienta jak np. zmiana nazwy.
•Pokaż kartę klienta – Wyświetlenie karty klienta np. celem edycji.
•Rozliczenie zbiorcze - Możliwość utworzenia jednego rozliczenia składającego się z kilku dokumentów klienta. Więcej na temat rozliczenia zbiorczego tutaj
•Połącz dwóch klientów w jeden wpis – Funkcja ta pozwala dopisać do bieżącego klienta dane i zdarzenia (dokumenty, wizyty) innego klienta. Ma zastosowanie w przypadku błędnego wpisania dwukrotnie tego samego klienta – mamy wtedy możliwość połączenia go w jeden wpis bez utraty danych. W tym celu zaznaczamy odpowiednią osobę, wybieramy Operacje dla klienta -> Połącz dwóch klientów w jeden wpis, po czym wskazujemy drugą zdublowaną osobę. Uwaga, po wykonaniu tej operacji należy w kartotece zwierząt sprawdzić czy pupil klienta także nie jest wpisane dwukrotnie. Jeżeli tak się stało wyszukujemy zwierzę Operacje -> Zwierzę dwukrotnie wpisane i analogicznie łączymy w jeden wpis bez utraty danych.
•Zmień kod klienta – Kod klienta jest nadawany automatycznie przez program w momencie założenia karty. Istnieje możliwość zmiana kodu, jednak opcja ta nie jest zalecana.
•Kopiuj kod do schowka – Skopiowanie kodu do schowka.
•Zapomnij klienta – Każdy klient zgodnie z obowiązującym prawem RODO, może żądać jego zapomnienia. Zapomnienie klienta nie powoduje usunięcia go z systemu, a jedynie wykonanie następujących czynności:
oOznaczenie klienta jako nieaktywnego i jako zapomnianego. Nie będzie on już widoczny przy tworzeniu nowych wizyt czy dokumentów, chociaż będzie widoczny w historii wizyt i dokumentów
oOznaczenie zwierząt klienta jako nieaktywnych
oUsunięcie SMS-ów zaplanowanych do wysłania do klienta
oUsunięcie zaplanowanych dla klienta terminów
Aby zobaczyć dane klienta, trzeba w opcjach filtrowania kartoteki klientów zmienić filtr z Aktywnych klientów na wszystkich.
•Oznacz klienta jako nieaktywnego – Kiedy chcemy dezaktywować klienta.
•Aktywuj nieaktywne zwierzęta tego klienta – Gdy klient zmieni decyzję na temat bycia zapomnianym
•Oznacz zwierzęta tego klienta jako nieaktywne – Gdy klient rezygnuje z usług lecznicy i nie chce, aby dane jego zwierząt były widoczne w programie
← Poprzednie: Dane osobowe klienta Następne: Rozliczenia zbiorcze →
Zobacz także:
Kartoteka klientów