Wywołanie kartoteka Klienci -> Analiza


W związku z rosnącą konkurencją bardzo ważne stały się informacje dotyczące naszych klientów. Klinika daje możliwość uzyskania takiej wiedzy za pomocą raportów analizy. 



Analiza sprzedaży - funkcja ta pozwala na pokazanie jak kształtuje się sprzedaż dla danego klienta. Przed wygenerowaniem analizy możemy określić jaki zakres danych nas interesuje.


Najbardziej hojni klienci – raport, który pokazuje grupę klientów, którzy wydali najwięcej pieniędzy. Raport można filtrować po zakresie dat. Istnieje możliwość pominięcia wybranego Klienta. 

Można zadeklarować ilu klientów chcemy wyświetlić oraz minimalny wymagany obrót. Za pomocą przycisku Pokaż wykres generujemy raport. Istnieje możliwość generowania wykresu oraz tabeli:



W opcji raportu wygenerowanego w tabeli mamy dodatkowe opcje:


oDrukuj - wydruk raportu

oKarta klienta - pogląd karty klienta 

oWiadomości do wszystkich - wysłanie e-maila do wszystkich klientów z listy

oWyślij indywidualny SMS - wysłanie SMS-a do wybranego klienta

oWyślij masowo SMS-y - wysłanie sms-ów do wszystkich klientów z listy

oDo Envelo - możliwość edycji raportu zapisu danych adresowych klientów do pliku .csv



Najwierniejsi klienci - jest to analiza podobna do Najbardziej hojnych klientów, jednak wyświetla ona klientów, którzy najczęściej odwiedzali naszą lecznicę w zadanym zakresie czasu. 

Istnieje możliwość generowania raportu w postaci wykresu lub tabeli, w której istnieje możliwość dodatkowych opcji opisanych we wcześniejszym raporcie.



Analiza źródła klientów (dostępne z modułem CRM-SMS) – inwestując środki w reklamę istnieje możliwość w programie Klinika XP wpisania źródła z którego trafił do nas klient np. Internet, z polecenia, reklama. Zakładając nową kartotekę klienta w zakładce Inne możemy wpisać skąd trafił do nas klient. Po przyciskiem lupy, możemy stworzyć nowe źródła pozyskania klienta. Istnieje możliwość uzupełnienia takich danych dla wpisanej kartoteki Klienta. 

Kartoteka Klienci -> Zakładka Dane klienta -> Skąd trafił.



Pozostałe analizy CRM opisane zostały w module CRM-SMS (wymagany dostęp do modułu).







Poprzednie: Okno finanse                                                                                                                                                                                                                                                         Następne: Multimedia dla klienta  

 Zobacz także:  
Kartoteka klientów
Analizy CRM
Artykuł Jak wysłać prawdziwe kartki z życzeniami bez wychodzenia z domu?