Wywołanie: Kafelek Raporty i analizy -> Analizy CRM:
Wygląd okna:
Analiza sprzedaży
Analiza zużycia leków
Raport zysku na klientach
Jest to raport, w którym podajemy jedynie zakres dat. Po wygenerowaniu widzimy liczbę porządkową orz posortowane po dacie dokumenty sprzedażowe. W kolejnej kolumnie znajduje się sprzedaż w rozbiciu na towary oraz usługi. Następnie podany jest koszt poniesiony przez lecznice. Dwie ostatnie kolumny pokazują zysk w rozbiciu na towary oraz całość z podziałem na kwotę oraz procent.
Raport zysku na towarach
W raporcie mamy możliwość wyboru poniższych ustawień:
Po wybraniu interesujących nas opcji otrzymujemy raport z podziałem na pozycje, kosztem zakupy, sumą sprzedaży oraz zyskiem podzielonym na wartość oraz procent.
Raport aktywności klientów
Wybieramy datę ostatniej wizyty lub transakcji od której chcemy wygenerować raport oraz czy ma być wyświetlony alfabetycznie czy po dacie ostatnie transakcji.
W raporcie widzimy listę klientów oraz informację o ostatniej wizycie i ostatnim dokumencie sprzedaży:
Inne analizy
Możliwość wyboru:
Wizyty w wybranych okresach
Godziny wizyt
Wizyty w dniach tygodnia
Najbardziej hojni klienci
Raport pokazuje grupę klientów, którzy wydali najwięcej pieniędzy. Raport można filtrować po zakresie dat. Istnieje możliwość pominięcia wybranego Klienta. Można zadeklarować ilu klientów chcemy wyświetlić oraz minimalny wymagany obrót. Za pomocą przycisku Pokaż wykres generujemy raport.
Istnieje możliwość generowania wykresu oraz tabeli:
W opcji raportu wygenerowanego w tabeli mamy dodatkowe opcje:
Najwierniejsi klienci
Jest to analiza podobna do Najbardziej hojnych klientów, jednak wyświetla ona klientów, którzy najczęściej odwiedzali naszą lecznicę w zadanym zakresie czasu. Istnieje możliwość generowania raportu w postaci wykresu lub tabeli, w której istnieje możliwość dodatkowych opcji opisanych we wcześniejszym raporcie.
Analiza procentowa wizyt
Statystyka – łączne ilości danych
Istnieje możliwość wygenerowania raporty ilości wizyt dla gatunków lub ras w określonym przedziale czasowym.
Analiza źródła klientów
Inwestując środki w reklamę istnieje możliwość w programie Klinika XP wpisania źródła z którego trafił do nas klient np. Internet, z polecenia, reklama.
Zakładając nową kartotekę klienta w zakładce Inne możemy wpisać skąd trafił do nas klient. Po przyciskiem lupy, możemy stworzyć nowe źródła pozyskania klienta:
Istnieje możliwość uzupełnienia takich danych dla wpisanej kartoteki Klienta.
Kartoteka Klienci -> Zakładka Dane klienta -> Skąd trafił:
Ilu nowych klientów przybyło
Deklarujemy przedział czasowy:
Ilu klientów pojawiło się ponownie:
Średni przychód na klienta
Średni wiek zwierząt
Średni czas oczekiwania w poczekalni