Przegląd działań użytkownika jest bardzo przydatną funkcjonalnością, która pozwala na kontrolowanie przeprowadzanych akcji w programie Klinika XP, które są wprowadzane przez różnych pracowników. Jest to funkcjonalność przydatna przede wszystkim dla właściciela lecznicy. Okno z przeglądem znajduje się w Menu -> Administrator -> Zadania Administratora -> Zakładka operacje -> Przejrzyj transakcje.
W oknie tym można przeglądać różne przeprowadzone w programie transakcje. Ich ilość wyświetlona jest w lewym dolnym rogu okna. Transakcje można przeszukiwać według daty oraz zawężać do konkretnego kryterium: Rodzaju transakcji, Pracownika, Klienta, zakresu czasu, a także można wyłączyć wyświetlanie pozycji dotyczących ich logowania oraz wykonywania kopii zapasowej czy zmiany daty.
Transakcje, które są rejestrowane to:
- Rejestracja wizyty.
- Usunięcie wizyty.
- Anulowanie rejestracji wizyty.
- Dodanie dokumentu.
- Anulowanie dodania dokumentu.
- Usunięcie dokumentu.
- Usunięcie PZ z używanymi dostawami.
- Zmiana dokumentu.
- Zmiana kodu dokumentu.
- Luka w numeracji faktur.
- Odblokowanie dokumentu.
- Wyczyszczenie stanu kasy.
- Usunięcie płatności.
- Zmiana płatności.
- Zalogowanie do systemu.
- Automatyczna kopia
- Połączenie klientów.
- Zmiana nazwy klienta.
- Zmiana danych klienta.
- Żądanie zapomnienia klienta.
- Usunięcie danych klienta.
- Połączenie leków/zabiegów.
- Zmiana nazwy leków/zabiegów.
- Zmiana danych leku/zabiegu.
- Zmiana daty systemowej.
- Usunięcie inwentaryzacji.
- Oznaczenie inwentaryzacji jako zamkniętej.
- Zmiana ustawień taryfy.
- Import danych.
- Export danych.
- Dodanie terminu.
- Usunięcie terminu.
- Poczekalnia: Zmiana 1 wolny.
- Zakończenie pracy w firmie.
- Usunięcie pracownika z bazy.
- Połączenie dwóch pracowników w jeden wpis.
- Zgoda na serwis zdalny.
- Zgoda na faktury elektroniczne.
- Zgoda na pow. przetw. danych w chmurze.
- Zgoda na terminarz internetowy.
- Zgoda na przetw. w bazie BRI.
- Zgoda na statystykę BRI.
- Zgoda na wysyłanie do WetKarty.
- Wyczyszczenie zgód klientów.
- Propozycja zmiany treści zgody na dane osobowe.
- Zmiana uprawnień użytkowników.
- Zmiana daty granicznej.
- Klient oznaczony jako nieaktywny.
- inne.
Przydatną informacją jest data, dzięki której można dowiedzieć się, jakie zdarzenia miały miejsce w historii (na przykład usuwanie wizyt, dokumentów czy płatności).
Dzięki temu łatwiej można ustalić na przykład powód braku pewnych danych w systemie, niezgodności magazynowych itd.