Korzystanie z SMS-ów zwrotnych jest możliwe od wersji Kliniki XP 5.36.19.65

Celem modułu jest lepsza komunikacja z klientem. Dzięki temu, że klient może odpowiedzieć na wiadomość SMS np. z potwierdzeniem terminu wizyty możemy mieć większą pewność czy pojawi on się w lecznicy czy nie. Jest to również spore ułatwienie dla klienta, który nie musi dzwonić do lecznicy w celu odwołania wizyty.

 

 

Jak skonfigurować możliwość wysyłania SMS-ów zwrotnych?

Dodatkowe -> SMS -> Parametry modułu

Żeby klient mógł odpowiedzieć na wiadomość SMS, którą otrzymał z lecznicy konieczne jest włączenie odpowiedniego ustawienia w parametrach modułu CRM/SMS.

 

Jak zaplanować wiadomość SMS z możliwością odpowiedzi na nią?

Dane główne -> Terminarz

 

Odbieranie wiadomości

Wiadomości odbierane są automatycznie, jednak możemy sprawdzić czy są nowe odpowiedzi ręcznie:

Dodatkowe -> SMS -> Odpowiedzi -> Sprawdź nowe odpowiedzi

 

Gdzie znajdziemy odpowiedzi na SMS-y?

Odebrane wiadomości możemy sprawdzić w 3 miejscach:

  1. Dodatkowe -> SMS

                                          

  1. Dodatkowe -> SMS –> Odpowiedzi

 

 

 

  1. Terminarz -> Edycja terminu

 

 Powiązane artykuły: Moduł CRM-SMS.