Zgłaszanie uwag do autora
Wywołanie: Menu Pomoc –> Zgłaszanie uwag do autora
System umożliwia zgłaszanie uwag do autora bezpośrednio poprzez internet. Po wejściu do opcji pojawia się okno:
Klikając na przycisk „Nowa uwaga” możemy opisać zauważone nieprawidłowości lub propozycje usprawnień do systemu.
Po wpisaniu uwag możemy kliknąć na przycisk „Prześlij ” . W tym momencie uwagi zostaną wysłane internetem na adres autora systemu, który wczytuje je do specjalnego oprogramowania rejestrującego takie informacje.
Uwaga: Aby przesyłanie odbywało się prawidłowo, konieczne jest prawidłowe ustawienie parametrów przesyłania. Parametry te definiujemy klikając na przycisk „Parametry -> Parametry poczty internetowej":
Klikając na przycisk „Prześlij plik” przesłać można do autora plik załączony z komputera.
← Poprzednie: Kopia / Odzyskiwanie Następne: Dokumentacja lekarsko - weterynaryjna →