Ostatni etap wizyty to zaplanowanie kolejnego kontaktu z klientem poprzez zapisanie terminu następnej wizyty w terminarzu. 


Termin wpisać można z klawiatury, można wybrać datę z okna lub korzystając z przycisku „Za…, gdzie proponowane są konkretne odstępy czasu (np. za 2 tygodnie, za 10 miesięcy). Obok daty uzupełniamy godzinę planowanej wizyty oraz czas jej trwania. 


Cel wizyty – Można wpisać indywidualnie dla każdego terminy, lub skorzystać można z typowych opisów, znajdujących się pod przyciskiem lupy . Można tam dodawać nowe oraz modyfikować/usuwać już istniejące cele. 

Zajętość – Czy dany termin ma zabierać czas lekarza w terminarzu. 

Widoczność – Kto ma widzieć planowany termin. Może być widoczny dla wszystkich, dla osoby dodającej i użytkowników o uprawnieniach właściciela lub może być to wpis prywatny.

Lekarz – Do kogo ma zostać umówiony termin. 

Zapisz termin (F6) – Zapisuje termin do terminarza. Wymagane jest podanie opisu terminu.

Info o plan. operacji – Wydruk informacji dla opiekuna o planowej operacji wraz z zaleceniami.

SMS – Utworzenie SMS-a z przypomnieniem o wizycie. 

Terminarz - Otwiera okno terminarza, gdzie możemy zobaczyć kiedy mamy wolne terminy. 

Dodaj zdarzenie - Służy do zaplanowania innego zdarzenia dotyczącego klienta jak np. sprzedaż czy rozmowa telefoniczna.

Przejrzyj zdarzenia - Okno, w którym można przeglądać zdarzenia dotyczące danego klienta bądź wszystkich klientów w danym okresie, z podziałem na pracowników. Możemy z tego okna zaplanować nowe zdarzenia.





W celu zapisania wizyty wybieram przycisk „Zapisz wizytę” , który znajduje się u dołu ekranu lub na górnym pasku .  Pod strzałką obok górnego przycisku znajdziemy następujące możliwości:

…i powiel wizytę dla innych zwierząt – powiela istniejącą wizytę na inne zwierz/zwierzęta wybrane w kolejnym kroku.

…i przejdź do innego zwierzęcia tego właściciela – rozpoczęcie rejestrowania nowej wizyty dla wybranego zwierzęcia klienta.

…i rozlicz za kilka wizyt (faktura zbiorcza) – tworzy rozliczenie zbiorcze.

Pokaż sumaryczną wartość wizyt – podaje podsumowanie „Razem (brutto)” wybranych wizyt klienta. Możliwie wybranie zakresu dat oraz zwierzęcia, a także przegląd podsumowania innego klienta. 

Opcje zapisu wizyty… – parametry pracy związane z zakończeniem wizyty. 


Po zapisaniu pojawi się okno okno akceptacji wizyty, gdzie możemy zarejestrować zapłatę, wykonać końcowe wydruki itd. 



Poprzednie: Wizyt - zakładka Multimedia                                                                                                                                                                                                  Następne: Codzienna praca z programem - w skrócie

Zobacz także:
Terminarz
Moduł CRM-SMS