Zakładka Następna
Ostatni etap wizyty to zaplanowanie kolejnego kontaktu z klientem poprzez zapisanie terminu następnej wizyty w terminarzu.
Termin wpisać można z klawiatury, można wybrać datę z okna lub korzystając z przycisku „Za…” , gdzie proponowane są konkretne odstępy czasu (np. za 2 tygodnie, za 10 miesięcy). Obok daty uzupełniamy godzinę planowanej wizyty oraz czas jej trwania.
•Cel wizyty – Można wpisać indywidualnie dla każdego terminy, lub skorzystać można z typowych opisów, znajdujących się pod przyciskiem lupy . Można tam dodawać nowe oraz modyfikować/usuwać już istniejące cele.
•Zajętość – Czy dany termin ma zabierać czas lekarza w terminarzu.
•Widoczność – Kto ma widzieć planowany termin. Może być widoczny dla wszystkich, dla osoby dodającej i użytkowników o uprawnieniach właściciela lub może być to wpis prywatny.
•Lekarz – Do kogo ma zostać umówiony termin.
•Zapisz termin (F6) – Zapisuje termin do terminarza. Wymagane jest podanie opisu terminu.
•Info o plan. operacji – Wydruk informacji dla opiekuna o planowej operacji wraz z zaleceniami.
•SMS – Utworzenie SMS-a z przypomnieniem o wizycie.
•Terminarz - Otwiera okno terminarza, gdzie możemy zobaczyć kiedy mamy wolne terminy.
•Dodaj zdarzenie - Służy do zaplanowania innego zdarzenia dotyczącego klienta jak np. sprzedaż czy rozmowa telefoniczna.
•Przejrzyj zdarzenia - Okno, w którym można przeglądać zdarzenia dotyczące danego klienta bądź wszystkich klientów w danym okresie, z podziałem na pracowników. Możemy z tego okna zaplanować nowe zdarzenia.
W celu zapisania wizyty wybieram przycisk „Zapisz wizytę” , który znajduje się u dołu ekranu lub na górnym pasku . Pod strzałką obok górnego przycisku znajdziemy następujące możliwości:
•…i powiel wizytę dla innych zwierząt – powiela istniejącą wizytę na inne zwierz/zwierzęta wybrane w kolejnym kroku.
•…i przejdź do innego zwierzęcia tego właściciela – rozpoczęcie rejestrowania nowej wizyty dla wybranego zwierzęcia klienta.
•…i rozlicz za kilka wizyt (faktura zbiorcza) – tworzy rozliczenie zbiorcze.
•Pokaż sumaryczną wartość wizyt – podaje podsumowanie „Razem (brutto)” wybranych wizyt klienta. Możliwie wybranie zakresu dat oraz zwierzęcia, a także przegląd podsumowania innego klienta.
•Opcje zapisu wizyty… – parametry pracy związane z zakończeniem wizyty.
Po zapisaniu pojawi się okno okno akceptacji wizyty, gdzie możemy zarejestrować zapłatę, wykonać końcowe wydruki itd.
← Poprzednie: Wizyt - zakładka Multimedia Następne: Codzienna praca z programem - w skrócie →
Zobacz także:
Terminarz
Moduł CRM-SMS