Moduł Relacji z klientem to zestaw nowych możliwości docierania do klienta:

Wysyłanie SMS-ów bezpośrednio z programu z przypomnieniem o zbliżającym się terminie wizyty, nieuregulowanej płatności lub przekazywanie innej doraźnej wiadomości

Drukowanie etykiet adresowych oraz opisu leczenia na drukarce etykiet DYMO Label Writer

Dodatkowe funkcje wspomagające współpracę z klientami


Czy jest mi to potrzebne?

Ogólny cel modułu to udoskonalenie współpracy z klientem poprzez dostarczanie mu w odpowiednim czasie trafnych informacji. Przeznaczony jest głównie dla użytkowników, dla których istotne jest zwiększenie ilości klientów, poprawa ściągalności długów, lepsza ocena współpracy z klientami i ich większe zadowolenie z świadczonych im usług. W skrócie moduł sprawdzi się w lecznicach, które działają w konkurencyjnym środowisku i chcą zadbać o satysfakcję i lojalność swoich klientów.


Na czym to polega?

Wielu klientów nie przyprowadza swoich zwierząt na wizytę, powtórne szczepienie czy badanie kontrolne tylko dlatego, że - zajęci codziennymi sprawami - nie pamiętają, kiedy dokładnie mają się zjawić, lub uważają, że można to na razie odłożyć. Owo „na razie" może się rozciągać na całe lata. Tymczasem zwykłe przypomnienie SMS-em, że mija już czas ważności obowiązkowych szczepień, czy że lekarz zarezerwował sobie czas na spotkanie specjalnie z daną osobą, wystarczy do zmobilizowania się i odwiedzenia lecznicy. Podobnie wiadomość SMS o nieuregulowanej płatności może wpłynąć na spłatę zadłużenia klienta, gdy informacja o tym znajdzie się w telefonie, który klient ma zawsze przy sobie.


Aby móc wysyłać SMS-y bezpośrednio z programu, konieczny jest dostęp do internetu. Pakiet - pulę SMS-ów do wysłania można zakupić u odpowiednich dostawców takich usług.


Drukowanie na drukarce etykiet DYMO

Drukowanie na specjalnej drukarce etykiet przyda się w kilku sytuacjach. Pierwsze to drukowanie etykiet adresowych - gdy chcemy wysłać zawiadomienia do klientów tradycyjną pocztą. Możliwość masowego wydrukowania etykiet dla wszystkich klientów, których termin ważności szczepień ich zwierząt upłynie w najbliższym czasie, na pewno ułatwi dotarcie z informacją do klientów.

Ważniejsze jednak może się okazać drukowanie opisu dawkowania leku podczas codziennych wizyt. Zalecony indywidualnie sposób stosowania leku możemy od razu wydrukować w postaci etykiety 
i nakleić na przekazywany klientowi flakon z lekiem. Dzięki temu klient zawsze biorąc dany lek do ręki będzie wiedział, jak go aplikować zwierzęciu, a razie pytań zadzwonić do lecznicy na numer widniejący na etykiecie. Bez konieczności szukania dodatkowych zaleceń otrzymanych w trakcie wizyty - potrzebną informację znajdzie zawsze wtedy, kiedy o niej pomyśli.



Poprzednie: Moduły i funkcje dodatkowe                                                                                                                                                                                                                       Następne: Miejsca wykorzystania moduły CRM-SMS

 Zobacz także:
Artykuł Analizy CRM
Artykuł Moduł CRM/SMS – dlaczego warto?
Film instruktażowy - Szkolenie z modułu CRM-SMS