Zakładka: Kontrahent
Zakładka może różnie wyglądać w zależności od typu dokumentu: dla dokumentów przychodowych są tu dane dostawcy, dla dokumentów sprzedaży – dane kontrahenta, a dla przesunięć międzymagazynowych – informacje o magazynie.
Funkcje dostępne na tej zakładce:
•Kontrahent – Przechodzimy do karty klienta.
•Zmień – Tu możemy wskazać innego kontrahenta.
• – Skopiowanie danych klienta/dostawcy z karty do dokumentu.
•Nazwa – Nazwa kontrahenta (dwie linie).
•Ulica, Miejscowość, kod pocztowy – Dane adresowe.
•Podmiot – Firma/Instytucja lub Osoba fizyczna – Ten znacznik brany jest z karty klienta. Ma wpływ między innymi na drukowanie faktury korygującej (drukowany jest odpowiednio NIP lub PESEL).
•NIP / PESEL kontrahenta. (obok pola NIP) Sprawdzenie danych po NIP w bazie CEiDG.
•Państwo – Określenie państwa kontrahenta.
•Nr ZLZ - Możliwość wpisania numeru zakładu lecznicy dla zwierząt.
•Uwagi – Uwagi dodatkowe do dokumentu. Zostaną wydrukowane u dołu dokumentu, pod podpisami. Używając przycisków ponad polem uwag można korzystać ze słownika typowych opisów definiowanego przez użytkownika. - Wybranie z listy typowych uwag i zarządzanie słownikiem typowych uwag.
•Zwierzę - Nazwa zwierzęcia związanego z dokumentem
• - Otwarcie karty zwierzęcia/stada związanego z daną wizytą. Strzałka obok kryje dwie dodatkowe funkcje, które dodadzą lub usuną powiązanie dokumentu i zwierzęcia:
oUsuń powiązanie zwierzęcia z dokumentem
oPrzypisz zwierze do dokumentu.
Dane o zwierzęciu będą mogły zostać wydrukowane np. w uwagach do dokumentu.
• - Wizyta związana z danym dokumentem. Klikając przycisk możemy z tego miejsca:
o przejść do okna wizyt, gdzie ustawieni zostaniemy na danej wizycie
owyświetlić podgląd wizyty, gdzie możemy wydrukować opis wizyty lub wizyt
oprzejść do edycji wizyty
← Poprzednie: Pozycje dokumentu Następne: Zakładka: Dodatkowe →