Wywołanie: Administrator –> Właściciel licencji



Podstawowe Dane lecznicy wprowadzone są na stałe i nie można ich zmieniać. 

Uwaga: Próba zmiany podstawowych danych o lecznicy może spowodować nieoczekiwane skutki w całym systemie Windows, za co autor nie bierze odpowiedzialności. Wynikają one z zaawansowanej metody sprawdzania autoryzacji, wykorzystującej niskopoziomowe procedury API Windows oraz przerwań systemowych.


W przypadku konieczności zmiany podstawowych danych o lecznicy należy zgłosić ten fakt do autora systemu i zamówić autoryzacją z odpowiednimi zmianami. Koszt takiej usługi wynika z obowiązującego cennika Biura Rozwiązań Informatycznych.


Dane zakładu

Podstawowe dane o lecznicy to: 

Nazwa zakładu - Nazwa prowadzonej działalności. Pole tylko do odczytu. 

Adres - Nazwa ulicy i numer budynku. Pole tylko do odczytu. 

Kod pocztowy i miejscowość - Numer kodu pocztowego i nazwa miejscowości w jakiej znajduje się zakład. Pole tylko do odczytu. 

NIP - Numer NIP działalności. Pole tylko do odczytu. 

REGON - Numer REGON działalności. 

Telefon - Numer telefonu zakładu. 

Fax - Numer ewentualnego fax-u. 

WWW - Jeśli zakład posiada stronę WWW, to możemy ją tu wpisać. 

E-mail - Adres internetowy zakładu. 


Dane dotyczące banku

Dane te wykorzystywane są podczas drukowania rachunków i faktur. 
Po prawej stronie znajduje się przycisk "Konta bankowe", który otwiera okno do zarządzania kontami bankowymi (dodanie, edycja, usunięcie). 

Bank - Nazwa banku. 

Rachunek - Numer rachunku

Oddział 


Opis dodatkowy

Drukowany jest w wybranych zaświadczeniach. 


Pobierz dane z licencji

Przycisk ten służy do pobrania danych z licencji – jest to potrzebne w przypadku zmiany danych lecznicy.


Dane do finansów

W przypadku innego adresu stosowanego do rozliczeń, a innego do działalności weterynaryjnej, można w programie posiadać alternatywną nazwę działalności i adres dla wystawianych dokumentów. Dane te możemy przejrzeć, klikając na przycisk "Dane do finansów". Dane te wprowadzane są przez autora programu. 



Oddziały

Opcja ta pozwala definiować oddziały, na jakie jest podzielona lecznica. Oddziały należy też zdefiniować w przypadku, gdy co najmniej dwa komputery pracują niezależnie, np. w różnych miejscach nie połączonych w sieć lub ktoś używa laptopa, a następnie dane z tych komputerów mają być synchronizowane. W górnej części okna znajduje się lista oddziałów, w dolnej umieszczone są pola, do których wprowadzamy podstawowe informacje dotyczące wskazanego oddziału. 



Parametry skrzynki pocztowej

Gdy chcemy importować fakturę od dostawcy bezpośrednio z Internetu bądź wysłać zawiadomienie o brakującym leku do autora programu, zdarza się, że pojawia się błąd ustawień konta pocztowego. Poniższa tabelka ma na celu pomoc przy wyborze ustawień poczty e-mail w programie, dla najpopularniejszych skrzynek pocztowych:



Po wprowadzeniu danych adekwatnie do używanej skrzynki pocztowej, wysyłanie i odbiór e-maili powinien działać prawidłowo.




Poprzednie: Zadania Administratora - Synchronizacja                                                                                                                                                                                                                                             Następne: Ochrona danych

 Zobacz także:
Praca wielooddziałowa