Wywołanie: Menu Duże zwierzęta –> Planowanie wyjazdów

Okno to służy do planowania wyjazdów do klienta oraz przeglądania wcześniej zaplanowanych lub wykonanych wyjazdów:

Wizyty u klienta można oglądać:

za wybrany okres „Od – Do”, 

dla wybranego pracownika,

znajdujące się na konkretnym etapie realizacji (Wszystkie, Zamówione, Otrzymany towar, Potwierdzony termin, Wykonane, Nie zakończone),

zawężone „Tylko do wyjazdów”,

według przydzielonego pracownika,

według osoby, która zrealizowała wizytę.


Dla przejrzystości każdy dzień tygodnia jest wyświetlany na innym tle, a niedotrzymane terminy są w kolorze czerwonym.


Przycisk „Operacje” umożliwia wykonanie pomocniczych czynności: 

Schematy wizyt (program szczepień) – Można tu wprowadzić najczęściej stosowane schematy wizyt, które później w łatwy sposób można przepisać dla wybranego klienta. Podaje się tu Typ zdarzenie (wybierany z listy), w którym Dniu ma nastąpić i Opis wykonywanych czynności.

Ustal plan dla klienta – Po wybraniu klienta, jego fermy i zwierzęcia można wskazać który z wcześniej zaplanowanych Schematów wizyt zastosować u tego klienta. Następnie zostanie wyświetlony Utworzony plan dla klienta. Jako Data początkowa jest podpowiadana data bieżąca, ale możemy ją zmienić. Korzystając z odpowiednich przycisków można też „Zmienić datę” lub „Zmienić pracownika” dla wybranej czynności. Jak wszystko jest już gotowe, to można „Zapisać plan do terminarza”.


Przyciskiem „Drukuj” możemy uzyskać wydruk Planu wyjazdów na wybrany Dzień lub Tydzień, dla wszystkich lub wybranego Pracownika.

Okno Hodowca do odwiedzenia (wywołane dwukrotnym kliknięciem na plan), służące do edycji lub wprowadzania nowego wyjazdu zawiera informacje: 

Planowana data – O planowanej dacie oraz godzinie wyjazdu.

Zarejestrował – Kto zarejestrował plan.

Zajętość – Czy zabiera czas w terminarzu.

Klient – Do którego ma być wyjazd. Można wpisać ręcznie lub wybrać z wprowadzonych klientów do bazy. Przycisk „Karta klienta” umożliwia podgląd jego karty. 

Opis – Opis wyjazdu. Można skorzystać ze zdefiniowanych wcześnie typowych opisów lub dopisać nowy. Aby dodać nowy standardowy opis, wystarczy wpisać jego treść w polu, a następnie wybrać przycisk .

Etapy realizacji – Ba jakim etapie jest wizyta: 

Zamówione u dostawcy – towar potrzeby do zrealizowania wyjazdu został zamówiony i oczekujemy na jego dostaw, 

Towar otrzymany – towar w posiadaniu, oczekujemy ewentualnego potwierdzenia terminy, 

Potwierdzenie terminu u klienta – termin potwierdzony. 

Wykonane – Zaznaczone jeśli wyjazd się odbył. Uzupełniamy datę wykonania, numer protokołu, numer dokumentu, ewentualne uwagi. 

Osoby przydzielone do realizacji – Wybieramy z okna wyświetlonego po kliknięciu na przycisk

Wymagania klientów – Opis ewentualnych wymagań klientów. 

Wykonali – Wybieramy z okna wyświetlonego po kliknięciu na przycisk





Poprzednie: Książka leczenia zwierząt gospodarskich                                                                                                                                                                                                        Następne: Praca terenowa i wizyta terenowa