Poprawienie, cofnięcie lub usunięcie rozliczonej inwentaryzacji
Jeśli z jakiegoś powodu konieczne będzie cofnięcie rozliczonej inwentaryzacji, należy wykonać następujące czynności:
1.Wchodzimy do: Apteka -> Inwentaryzacje. Tutaj wchodzimy do edycji inwentaryzacji. Gdy pojawi się okno zawierające szczegóły, klikamy na przycisk „Nagłówek". U dołu tego okna znajduje się przycisk „Zmień status". Klikamy na niego. Status Inwentaryzacji wróci do stanu „Wyjaśnianie".
2.Wskazujemy teraz odpowiednie dokumenty magazynowe INWENT- oraz INWENT+ powstałe w trakcie rozliczania inwentaryzacji.
3.Możemy teraz poprawić inwentaryzację i jeszcze raz rozliczyć. Możemy również usunąć całą inwentaryzację.
← Poprzednie: Rozliczenie inwentaryzacji Następne: Zarządzanie dokumentami magazynowymi →
Zobacz także:
Inwentaryzacja