Edycja karty użytkownika
Do karty użytkownika przechodzimy z okna użytkowników, klikając na przycisk Edycja.
Okno wygląda tak samo jak podczas dodawania nowego użytkownika z tą jednak różnicą, że posiada dodatkowe przyciski:
•Szczegóły uprawnień
•Wygląd preferencje - Przyciskiem „Preferencje” można dla każdego użytkownika ustawić wyświetlanie lub ukrywanie poszczególnych elementów okna systemu:
W zależności od wybranego menu zmienia się też wygląd paska narzędzi na ekranie tytułowym.
Każdy pracownik może mieć zdefiniowanych kilku użytkowników. Jeżeli na przykład jeden z lekarzy pełni obowiązki Administratora, to powinien mieć zdefiniowanych dwóch użytkowników, np. jednego z nazwiskiem: NOWAK – posiadającego uprawnienia zwykłego lekarza, a drugiego np. ADMIN, o uprawnieniach i menu administratora systemu.
Uwaga: W parametrach pracy z systemem można zdecydować, czy użytkownik i hasło mają być podpowiadane, czy zawsze należy je wpisywać. Podpowiadanie ma sens zwłaszcza w lecznicach jednoosobowych.
← Poprzednie: Nowy użytkownik Następne: Uprawnienia użytkowników →
Zobacz także:
Użytkownicy