Dane Klienta - finanse
•Domyślny dokument – Podczas wystawiania dokumentu przy rozliczaniu wizyty ten dokument będzie podpowiadany jako domyślny. Podczas zakładania karty klienta podpowiadany jest tu domyślny dokument ustawiony w Opcjach programu (Administrator -> Opcje -> zakładka: Wystawianie dokumentów).
•Dni płatności – Ilość dni na zapłacenie rachunku/faktury. Domyślnie 0 (płatność w dniu wystawienia rachunku).
•Forma płatności – Domyślna metoda płatności: gotówka, przelew, karta, pobranie, kredyt, kompensata, przelew-przedpłata i czek.
•Marża dla towarów – Wpisujemy tu, jaką marżę system ma ustalić dla towarów sprzedawanych danemu klientowi.
•Ceny na WZ – Wybieramy z listy jakie ceny mają być stosowane na dokumentach WZ.
•Płatnik – Można tu wprowadzić innego, niż wybrany klient, płatnika. Wybieramy go z listy klientów korzystając z przycisku lupy. Przyciskiem możemy przejść do Karty klienta (dotyczącej tego płatnika), a korzystając z przycisku usuwamy płatnika.
•Poziom cen – Rodzaj cen, który będzie używany podczas rozliczania się z klientem.
•Własny cennik - Zaznaczamy, gdy chcemy dla klienta stosować Cennik indywidualny, który konfigurujemy pod przyciskiem "Cennik klienta"
•Magazyn – Domyślny magazyn, z którego mają być ściągane leki.
•Osoba na fakturach – Osoba na fakturze, która jest widoczna jako odbierająca fakturę.
•Podmiot powiązany – Jeśli faktura wystawiana jest dla klienta, który jest podmiotem powiązanym (np. osoba z rodziny do drugiego stopnia pokrewieństwa), musi mieć oznaczenie TP.
•Numer ZLZ – Możliwość wpisania numeru zakładu lecznicy dla zwierząt.
•Konto bankowe – Numer konta bankowego do dokumentów finansowych.
← Poprzednie: Dane Klient - dodatkowe Następne: Cennik Klienta →