W momencie rozpoczęcia pracy z systemem należy wprowadzić aktualnie posiadaną ilość poszczególnych leków. Można to zrobić, tworząc dokument o nazwie „Bilans Otwarcia”.

Wybieramy poszczególne pozycje z Kartoteki leków i zabiegów i wpisujemy ich ilość.


Drukowanie dokumentów

Podczas drukowania dokumentów sprzedaży mamy do wyboru kilka możliwości:

1.Normalnie – Drukowanie poszczególnych pozycji na dokumencie.

2.Wszystkie pozycje jako „Usługa weterynaryjna” – Drukowanie wszystkich pozycji jako jedną usługę. Jest to przydatne, gdy lekarz nie ma uprawnień do sprzedaży leków - na jego rachunkach powinien wtedy zamiast nazw leków widnieć napis właśnie "Usługa Weterynaryjna".

3.Nazwy leków zakodowane – Drukowanie zamiast nazw leków tylko nic nie mówiących identyfikatorów. Ma to znaczenie w przypadku, gdy podejrzewamy, że klient może następnym razem zamiast do lecznicy pójść od razu do hurtowni weterynaryjnej, bazując na informacjach, które zostały zapisane na dokumencie.

4.Leki z Rp. jako jedna usługa wet. – Tylko pozycje oznaczone jako Rp. będą łączoną w pozycję o nazwie usługa weterynaryjna. Pozostałe będą drukowane normalnie. Ta opcja wymaga wcześniejszego oznaczenia dla leków pola Rp. w „Kartoteka leków i zabiegów”. 

5.Zgrupuj usługi w jedną pozycję – (NIEZALECANE) Usługi zgrupowane, leki normalnie. 

6.Usługi wymienione, leki razem jako Podanie leków – Każda ewentualna usługa pojawi się na wydruku. Leki, o ile mają przypisaną usługę nadrzędną, staną się elementem składowym danej usługi. Leki nie przypisane do żadnej usługi zostaną zsumowane razem jako dodatkowe pozycja Podanie leku. 



Poprzednie: Przygotowanie danych podstawowych                                                                                                                                                                                                                            Następne: Dane weterynaryjne

Zobacz także:
Film instruktażowy Przyjęcie leków na stan magazynu
Film instruktażowy Inwentaryzacja