Możliwe zdarzenia do wprowadzenia
•Rozmowa telefoniczna – Dzięki tej opcji zapisujemy informację o rozmowie w historii klienta. Okno pozwala nam w prostszy sposób przeprowadzić wstępny wywiad z klientem. Nie musimy wpisywać wszystkiego z klawiatury – skorzystać możemy z poniższych gotowych przycisków:
oOd kiedy - określamy od kiedy występują dolegliwości, objawy
oObjawy - w systemie istnieje zdefiniowana lista typowych objawów, które możemy tutaj wykorzystać. Wystarczy kliknąć dwukrotnie na zaobserwowany objaw, a pojawi się on w opisie rozmowy
oPoziom bólu – jest to formularz, pozwalający przeprowadzić ocenę bólu pacjenta
oCennik – mamy bezpośredni dostęp do cennika towarów i usług. Z tego miejsca możemy np. wywołać kartę pozycji i sprawdzić dawkowanie
oTerminarz – kiedy poznaliśmy już informacje o stanie pacjenta i stwierdziliśmy, że konieczna jest konsultacja z lekarzem to możemy umówić klienta na wizytę
•Odwołanie / Niestawienie się na wizytę – Coraz częstym zjawiskiem jest niestawienie się na wizytę przez klienta bez wcześniejszego poinformowania lub notoryczne odwoływanie wizyt. Wprowadzenie takiej sytuacji pozwoli na zwrócenie większej uwagi w przypadku danego klienta. Przy umawianiu kolejnych trzech terminów dla klienta otrzymamy komunikat z informacją o odwołanej wizycie.
•Tylko sprzedaż – W przypadku, kiedy chcemy sprzedać tylko karmę nie musimy wprowadzać całej wizyty tylko po to, żeby mieć to udokumentowane.
•Zaświadczenie/Wydruk – Tak samo jak w przypadku sprzedaży, nie musimy wprowadzać nowej wizyty żeby mieć zapisaną informację np. o wydaniu zaświadczenia.
•Wiadomość e-mail - W przypadku, gdy chcemy tylko odnotować w karcie pacjenta otrzymane wiadomości, tworzymy nowe zdarzenie dodatkowe "Wiadomość e-mail", które zapisujemy bez wysłania. Drugą opcją jest wysłanie wprowadzonej treści klientowi jako nową wiadomość e-mail. W tym celu kończąc wybieramy "Zapisz i wyślij". Klikając na przycisk "Pokaż historię wysłanych wiadomości" wyświetlamy historię wiadomości e-mail wysłanych klientowi bezpośrednio z programu (nie są uwzględniane wiadomości wysłane przez program pocztowy zainstalowany na stanowisku).
Uwaga: do poprawnego działania wymagana jest skonfigurowana komunikacja internetowa. Więcej na ten temat w artykule.)
•Epikryza - Umożliwia utworzenie epikryzy. Więcej o epikryzach w podrozdziale "Epikryzy".
•Inne zdarzenie – Możliwość dodania innej sytuacji niż wyżej określone. Np. wysłanie wiadomości SMS z przypomnieniem o zapłacie.
•Masowe szczepienia – Wprowadzenie masowych szczepień (rejestracja wizyt).
•Nowa wizyta – Wprowadzenie nowej wizyty, opcja działa tak samo jak przycisk Nowa wizyta (rejestracja wizyty).
•Nowe badanie – Automatyczne przejście do wprowadzenia badania w nowej wizycie (rejestracja wizyty).
•Nowe szczepienie - Automatyczne przejście do wprowadzenia szczepienia profilaktycznego w nowej wizycie (rejestracja wizyty).
•Nowa obserwacja - Automatyczne przejście do wprowadzenia obserwacji w nowej wizycie (rejestracja wizyty).
•Nowe badanie laboratoryjne - Automatyczne przejście do wprowadzenia badania laboratoryjnego w nowej wizycie (rejestracja wizyty).
← Poprzednie: Zdarzenia dodatkowe Następne: Rejestrowanie zmian i blokada usuwania wizyt →
Zobacz także:
Film instruktażowy Wizyty - Inne zdarzenia